from Ella 2 Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu from Ella 2 Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu

from Ella 2 Hikkaduwa

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

12 Februari 2014 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Hallo Allemaal,

In ons laatste berichtje lieten we weten dat we naar de Hill country gingen.
We zijn dan ook van Arugambay naar Ella gegaan, met locale bus (voor zoveel er nog van over was).
Eenmaal in de bus haperde de motor zo nu en dan, dus was hun 1e oplossing om niet te stoppen bij een busstop maar om stapvoets te rijden zodat men er in en uit moest springen.
Na 2 uur zo door gehobbeld te hebben, begaf de motor het dan toch 10 km voor onze overstapplaats. Daar sta je dan in de middle of nowhere.
Dan maar met 70 mensen wachten op de volgende bus, die ook al goed gevuld was toen die aankwam, maar niet getreurd wij konden er nog net bij.
In de avond zijn we aangekomen in Ella waar het verrekte koud was en alles om 22.00 uur gesloten was.
Er was nog maar 1 enkele kroeg open voor een koud biertje, hier hebben we dan ook zeker van genoten.
We hebben hier 1 dag doorgebracht, met een bezoek aan de grottempel en waterval van Ella, de uitzichten waren prachtig.
Na Ella zijn we weer naar Unawatuna gegaan om daar de verjaardag van Lorena te vieren, dit was dan ook een TOP feestje!!
Alle 14 mensen die we in Arugambay hebben leren kennen waren ook allemaal voor de verjaardag naar Unawatuna gekomen, om samen te feesten.
Na een paar dagen chillen op het strand, zijn wij doorgereisd naar het voor ons nog onbekende Hikkaduwa.
Het beste stukje strand van Sri Lanka met voor ieder wat wils.
Goeie golven om te surfen en feesten kan tot 's morgensvroeg, hier genieten we dan ook met volle teugen van.
Ons laatste weekje met Sayi en Tim is aangebroken, dus feest feest feest.

Tot gauw!

Groetjes Isah&Lorena
One Love

• 12 Februari 2014 - 18:08

Esther:

Leuk verhaal lieverds! Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin!!
    Geniet ervan! X Es

• 12 Februari 2014 - 21:07

Nandy:

Hoi,

Leuk geschreven verhaal!
    Ziet er prachtig uit. Werkelijk schitterend.
    Geniet nog van jullie laatste week samen, maak er nog iets moois en gezelligs van, maar dat moet wel lukken.

Geniet ervan.
    Dikke poen,

Nandy

• 13 Februari 2014 - 08:30

Ruthje:

Hee lieverds,mijn eerste kopje thee s'morgens wordt altijd vergezeld met jullie blog,,,dus vandaag was dit een waarlijk feestje,,met nieuwe fotos en verhaaltje
    En inderdaad sayi en tim komen over 5daagjes thuis,hoe snel is dit gegaan,ongelooflijk
    Maar dat houdt ook in dat er weer een broederlijk afscheid komt,,en dat jullie alleen verder gaan
    De vakantie is dan voorbij,,,,,,,,,,,en dan wordt het, ,,,,a way of living,,,,,,,,,tjonge tjonge zeg, dringt dat al door?
    Dringt het door,dat jullie helemaal vrij zijn, vrij zijn om te leven hoe jullie dat willen.
    Realiseren dat elke dag ingevult wordt naar vrije keus,wauw
    Welk een respect maakt dat los bij mensen,om de durf te hebben,de regisseur van je eigen leven te zijn, en niet vanuit mijn ego,maar vanuit mijn hart zeg ik,,,wat ben ik trots op jullie,,,,
    Maargoed dit hoort bij jullie pad deze manier van leven,het is niet beter of slechter dan de de keuzes die anderen maken.
    En, ,,,,,,het geeft harrie en mij weer een reden om te reizen,toch
    Alleen,,,,,,waar we jullie gaan zien is nog de vraag,,,,,maar dat vind ik juist cool
    Wordt het in het warme india of in de besneeuwde toppen van tibet, wie zal het zeggen waar we elkaar weer zien
    Missen doe ik julli
    e niet omdat ik me zooo verbonden en EEN voel met jullie,dat het lijkt of er geen afstand is.
    Nou sjatten dit was het weer voor vandaag,,,ik ga maar beginnen met wat ik vandaag nog allemaal MOET,hahahahaha
    Ik hou van jullie
    ONE LOVE MAM

• 14 Februari 2014 - 12:58

Martina:

Hoi reizigers!
    Wat een leuk verhaaltje! Is natuurlijk wel balen in the middle of nowhere, maar als je er terug op kijkt, is het wel een grappige gebeurtenis.
    Amuseer jullie en ben benieuwd naar de verhalen van Sayi en Tim!
    Groeten uit Limburg
    Xxxx familie Perez

• 16 Februari 2014 - 11:13

Lineke:

wat leuk om jullie avonturen te lezen. Ik hoop dat jullie in Hikkaduwa de oude (beetje gekke) Bramaan Baba tegen het lijf lopen. Hij was toen (20 jaar geleden) al een bekende in die plaats.
    Ik wens Sayi een hele goede reis terug.
    liefs

• 16 Februari 2014 - 15:14

Roel From Churchrade:

hoi bereisde lieden,

wat een prachtig verhaal en dat is maar een rode draad van alle ervaringen. oma en ik willen Sayi en Tim een hele geode reis huiswaarts wensen. zij zullen een extra rugzak nodig hebben om alle verhalen en ervaringen mee te nemen. dat wil dus zeggen, Isah en Lorena, dat jullie alvast een hutkoffer moeten uitzoeken, hihi.
    fijn dat we op de hoogte kunnen zijn van jullie wederwaardigheden in den vreemde en graag groet ik jullie mede namens oma,

stay joyfull

• 19 Februari 2014 - 10:33

Christel Van Weers:

Hallo Isah en Lorena,

Wat een mooi verhaal, geweldig als wij dit lezen, dat doet ons zo goed te weten dat jullie genieten
    van elk moment en de schitterende natuur en stranden.
    Maak er samen wat moois van en we blijven jullie volgen.
    Amuseer jullie, geniet en let goed op elkaar.

Veul poene oet Kotem
    Mam en Jean