Arrived @ Sri Lanka - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu Arrived @ Sri Lanka - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu

Arrived @ Sri Lanka

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

16 Januari 2014 | Sri Lanka, Mirissa South

Hallo Allemaal,

Zoals jullie zien hebben we een andere reisblog aangemaakt, daarom heeft het allemaal even geduurd voordat we een verslag konden posten.

We zijn 4 januari 2014 vanaf Brussel vertrokken naar Colombo, maar dit is uiteraard geen nieuws voor jullie.

Onze vlucht had allereerst 2 uur vertraging, maar verder is alles goed verlopen alleen duurde de reis heeeeeel lang.

We zijn op 5 januari om 5 uur in de morgen aangekomen, vanuit het vliegveld een taxi genomen naar ons vertrouwde Unawatuna.
We zijn hier 8 dagen gebleven, we hebben de verjaardag van Sayi gevierd, geraved op het grootste feest van het jaar: I LOVE UNA!! maar vooral ook gechilled. we zijn nu verder getrokken met de locale bus naar 'sleepy' Mirissa 4 some surfing.

ONE LOVE

Isah & Lorena Sayi & Tim

• 16 Januari 2014 - 13:05

Ollie:

Top man !! Chill ze !! Vette foto's tot nu toe op fb gr daar ;)

• 16 Januari 2014 - 14:18

Mike:

Nice mannn

• 16 Januari 2014 - 16:51

Martina:

Hay dudes! Leuk om jullie zo te volgen! Ook leuke foto's die ik via Birgit of Harry zie! Ziet er allemaal mooi en geweldig uit! Geniet ervan en tot het volgense verslag. Groetjes aan iedereen!! Xxxx mar

• 16 Januari 2014 - 19:34

Pip En Nandy:

Hiiiii, wat leuk om jullie blog te zien. Ziet r fantastisch uit!!! Geweldige foto's die je hebt doorgestuurd. Is dus echt: living the dream!!! Geniet r van. Heel veel liefs. Gr Pip en Nandy

• 17 Januari 2014 - 17:40

Ruthje:

Ongelooflijk dat ik nu op jullie blog schrijf,na die 2jaren van voorbereiding,geweldig geniet ervan
    One love ruthje

• 17 Januari 2014 - 21:48

Roel From Churchrade:

hi Lorena, Isah, Sayi en Tim, de eerste foto's waren zeer sprekend voor de "lazytime your having".
    Oma vond ze geweldig en de zonsopgang hangt al in de keuken onder collage van de afscheidsfoto's. hebben julllie foto nog gezien op het mailadres van Isah?
    hoe dan ook, het is geweldig mooi om mee te kunnen beleven wat er zo bijna aan de andere kant van wereld door jullie uitgespookt wordt. Veel, heel veel plezier daar op dat mooie eiland.
    A big hug to all of you from me and your Granny, hihihi
    stay joyfull,

Roel

• 21 Januari 2014 - 11:10

Evelyn Van Genderen-van Ede:

Oh jongens! Wat gaaf dat dit nu allemaal voor het "eggie" is! De ervaringen die jullie gaan opdoen zijn onbetaalbaar...,wens jullie heel veel plezier en ik blijf jullie volgen op jullie "fantastic voyage"!
    Dikke kus voor jullie alle 4 uit Zuid-Spanje (waar het ook goed toeven is..) en ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan posten!! xxxxx eve

• 22 Januari 2014 - 14:11

Marion:

Yeah right... eindelijk gelukt...
    Wowww... wat hebben jullie het goed! Heerlijk! Genieten!
    Wat een geweldige ervaring.
    Kan niet anders zeggen dan GENIET! Het is jullie zo gegund.
    Veel plezier, dikke kus, Marion

• 29 Januari 2014 - 23:28

Harry En Ruthje:

LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA IN DE
    GLORIA HIEPERDEPIEP HOERRRRRRAAAAAAAAAA HOERRRRRAAAAAAAAA

HEE MEISSIE PROFICIAT MET JE VERJAARDAG-----WAT SUPER OM DIE TE VIEREN IN UNAWATUNA--------WE HOPEN DAT JE EEN SUPERFEEST HEBT MET FIJNE MENSEN
    GENIETEN DUS
    :-):- :-) :-) :-) :-) one love :-):-):-):-) one love :-):-):-):-) one love :-):-):-):-) one love :-):-):-):-) one love

Harrie en ruthje