@ Ranga's Beach Hut - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu @ Ranga's Beach Hut - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu

@ Ranga's Beach Hut

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

24 Januari 2014 | Sri Lanka, Arugam Bay

Hallo Allemaal,

Onze 3e week hebben wij doorgebracht @ the beachhut in Arugambay.
Wij zijn van Mirissa naar Tangalle gereisd, met een beetje geluk kwamen we iemand tegen die ons voor een prikkie comfortabel naar Tangalle bracht.
Normaal is een goed begin het halve werk, echter niets bleek minder waar het was in 1 woord K****. Het strand was niet veel bijzonders, er hong geen goede vibe en als klap op de vuurpijl werden wij uitgemaakt voor leugenaars, omdat zij niet konden geloven dat wij voor 1500 rupee in Mirissa aan het strand sliepen. Daarom zijn we na 1 nacht meteen vertrokken naar het oude vertrouwde Arugambay, Ranga's beachhut.
We zijn in Tangalle op de bus gestapt die rechtstreeks naar Arugambay ging, de rit duurde 6 uur met een tussenstop van 1 uur deze busritten zijn geen straf met zo'n mooie omgevingen.
We zijn in de avond aangekomen en onze vriend Shiva had al 2 kamers voor ons gereserveerd, wij hadden weer onze oude vertrouwde hutje, feels like home.
Om de 'stress' van Tangalle te vergeten hebben wij ons getrakteerd op een ayurvedische behandeling van maar liefst 3 uur, wat hebben wij genoten..;). Verder hebben we een scooter gehuurd, zijn de prachtige omgeving gaan bezichtigen en tevens hebben we tourguides gespeeld voor Sayi, Tim en een koppel dat we hebben leren kennen na een avondje feest met flessen locale rum.
Vanavond hebben we een heerlijke bbq op het strand en morgen zullen wij onze reis voortzetten naar de hill country.

Groetjes Isah&Lorena
One Love