Feels like home.... - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu Feels like home.... - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van isahlorena - WaarBenJij.nu

Feels like home....

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

10 Maart 2014 | Sri Lanka, Unawatuna

Hallo Allemaal,

Het is alweer 3 weken geleden dat onze travelbuddies Sayi&Tim terug naar huis zijn gegaan. Na meer dan 6 onbeschrijflijke, te gekke weken was het afscheid dan ook even zwaar, maar een mooie herinnering om niet te vergeten. Wij bleven in Unawatuna bij onze vrienden bij het vertrouwde One Love, waar we nu ook nog steeds zijn, because IT FEELS LIKE HOME!!
We hebben het met zijn 2 ontzettend naar onze zin, hebben veel fijne (vooral locale) mensen om ons heen waar we dan ook geregeld wat feestjes mee maken, van drankje op het strand tot barbecue en de mooiste feestjes van sunset tot sunrise, niets is hier te gek en voor ons natuurlijk ook niet.
Buiten het feesten en chillen zijn we bezig met het plannen van onze volgende trip: INDIA!! We vliegen 31 maart naar het zuiden, Trivandrum en zijn bezig met vrijwilligerswerk. We zullen ook gaan deelnemen aan een ashram voor yoga en meditatie, om voor een aantal weken even bij te komen van de Sri Lanka gekte.
We zijn gister aan de slag gegaan met ons visum voor India, alleen neemt het invullen van de papieren meer tijd in beslag dan we dachten en verloopt het niet helemaal smooth. Vandaag zullen we moeten bellen met de ambassade om de papieren hopelijk volledig te kunnen invullen en dan deze week naar Colombo om alles in te leveren. Daarna is het gemiddeld 7 dagen wachten en zouden we als het goed is het visum kunnen ophalen.
Totdat we naar India gaan zullen we hier op onze thuis basis rondstruinen en wat vrienden in Hikkaduwa opzoeken, maar vooral genieten genieten genieten chillen en PARTY!!

One Love
Isah&Lorena.

  • 11 Maart 2014 - 19:07

    Ruthje:

    Hee sjatten ja hahaha het is voor mij niet echt nieuws, daar we vanmorgen 2u met elkaar geskypt hebben, waar ik overigens de hele dag van op wolkjes loop,ik vond het echt fijn zolang naar jullie te kijken hahahahaha ( kan er niks aan doen ),en naar jullieverhalen luisteren, en jullie zijn nog steeds op een plek waar pap en ik zijn geweest,,dus ik weet waar jullie vertoeven,,,one love en lekker eten en fijne mensen,,,.dat jullie in india misschien naar een ashram gaan vind ik echt te gek,,dat is wel mijn ding,,,,,,ben benieuwd hoe jullie dat bevalt,,,,,,vroeg op voor meditatie,,,,2u yoga,,,,niet roken,,,geen telefoon,,,,moet ik nog doorgaan hahahaha,
    Maargoed dat kan heel goed bevallen
    Het is trouwens ongelooflijk hoe snel die 10 weken omgaan, dat zullen jullie ook wel vinden
    In mijn vorig verhaaltje zei dat ik jullie niet mistte,,dat is nog zo,,,gelukkig,,,,we hebben natuurlijk regelmatig contact,,,,
    Aan de keukentafel is het erg rustig,,,, zo met ons 3tjes
    De buurman DRE` vroeg me gister,,,zeg ruth waar zijn de jongens, ik hoor niks en zie niks,,,,,,haha,,,hij vond het wel te gek, toen ik vertelde waarom het zo rustig is
    Ja het scheelt wel dat jullie er niet zijn hahahahahahahahaha
    Nou ik ga ervan door, ,ik weet dat terwijl ik dit schrijf jullie midden in een feestje zitten in de bergen genieten dus
    Dag lieverds doe de groetjes daar, ,dikke knuffels mam
    ONE LOVE -ONE HEART-LETS GET TOGETHER AND FEEL ALRIGHT:-):-):-):-):-):-):-):-):-)

  • 12 Maart 2014 - 22:17

    Roel From Churchrade:

    ja hallo feestyogi's,
    wat een goed plan van jullie om naast meditatie ook yoga te beoefenen. ik kan al bijna niet meer zonder mijn strekkers en rekkers 't 's morgens, heerlijk wat een kracht.
    de papieren vragen heel veel geduld, je kunt bij wijze van spreken rustig slapen tot het moment dat je wel iets kunt, en dan je slag slaan om vervolgens weer, hi hihi, even te wachten. een goede vlucht alvast voor de 31e en leef goed.
    heel erg fijn is het om te horen hoe prettig jullie het hebben. het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen, nietwaar. heel veel hartelijke knuffels vanuit Limburg voor jullie en natuurlijk ook van oma Jetje,

    stay joyfull

  • 20 Maart 2014 - 16:09

    Ollie:

    Ey Sanka & Loreentje!

    Top om te lezen dat alles goed gaat! Next destination India ;) ben benieuwd naar de verhalen die jullie daar gaan beleven. Geniet ze nog en take care :D

  • 21 Maart 2014 - 11:58

    Ruthje:

    Ja ja ff een moment van, ,,,missen,,,,, gehad
    Prachtige zonnige dag---balkondeuren open------lekker spulletjes verven-------bob marley door de speakers-----en toen kwam het nummer ONE DROP,,,,,en fff leek het of isah er was...................
    Ik hou van je mam

  • 24 Maart 2014 - 10:08

    Evelyn Van Genderen-van Ede:

    Hi guy"s!!! Wat is de wereld toch "klein" geworden door het bestaan van computer-is een gek idee dat ik jullie kan volgen vanuit Spanje en reacties uit Houthem kan lezen..... Fantastisch dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben; en leuk dat jullie behalve feesten ook nog "diepere" activiteiten najagen! Nu naar India, hebben jullie al een idee wat de daaropvolgende bestemming gaat worden? Of loop ik nu wel heel ver op zaken vooruit? Wens jullie alles wat wenselijk is en bovenal; Geniet!!! Dikke kus van jullie nep-tante xxxxxx

  • 29 Maart 2014 - 20:23

    Ruthje:

    En ja hoor,de eerste 3maanden zitten erop,juliie zitten aan de vooravond van de volgende uitdaging,,,INDIA,,,,,
    Waarschijnlijk zijn er heel wat afscheids vanavond daar ik weet hoeveel vrienden jullie gemaakt hebben en in de vorige jaren al gemaakt hadden.
    wat is dat snel gegaan, tenminste voor mijn gevoel.
    Ben benieuwd wat India jullie gaat ,,geven,,,en wat jullie van India gaan, ,nemen,, wie weet
    Alvast een hele goeie reis (duurt maar een uurtje,maartoch),,,,,,
    De volgende blog komt uit India,, ben benieuwd
    Tot snel op de app en skype
    Ik hou van jullie
    One love mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

isahlorena

op reis naar vrijheid.... ONE LOVE....

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 12691

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 26 Juni 2014

North India....

04 Januari 2014 - 30 November -0001

vertrek naar vrijheid....

Landen bezocht: