Goodbye Sri Lanka - Helloooo India - Reisverslag uit Kovalam, India van isahlorena - WaarBenJij.nu Goodbye Sri Lanka - Helloooo India - Reisverslag uit Kovalam, India van isahlorena - WaarBenJij.nu

Goodbye Sri Lanka - Helloooo India

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

05 April 2014 | India, Kovalam

Hallo allemaal,

We hebben het vertrouwde Sri Lanka verlaten en verruild voor het culturele, spirituele, goedkope maar oh zo mooie INDIA!!
We zijn 31 maart van Colombo naar Trivandrum gevlogen, de vlucht verliep zeer voorspoedig, binnen 45 minuten waren wij al aangekomen in Trivandrum/India.
Er zaten buiten ons nog 2 blanke in het hele vliegtuig, met deze mensen hebben wij dan ook en taxi gedeeld naar Lighthouse beach/Kovalam.
Zij hadden al een kamer geboekt, dus we hebben hun gevraagd of we onze rugzakken daar neer mochten zetten zodat we niet met onze volbeladen rugzakken in de hete zon naar een kamer hoefde te zoeken.
Als snel vonden wij een zeer mooi appartement, na enige onderhandeling voor een zeer mooi prijsje.
We hebben zelfs de luxe van warm water, wifi en tv.
Na nogal wat heftige feestjes in Sri Lanka (waarop niet nauwlettend op budget), zijn we nu terug in de 'spaarstand', maar dankzij ons kleine knusse maar vooral bloedhete keukentje hebben wij al zeer gezonde besparende maaltijden gemaakt, aangezien groentes fruit etc dagvers en spotgoedkoop zijn.
Verder zijn we met het koppel dat we in het vliegtuig hebben leren kennen, naar Trivandrum city geweest. Voor een bezoek aan de bazaar en het paleis. In de bazaar moesten wij op zoek naar een oplader voor onze iphone 4, deze hebben we uiteindelijk na wat winkeltjes te hebben afgestruind gevonden, voor maar liefst 80 rupee (oftewel 0,96 eurocent).
Ter afsluiting van het bezoek aan de stad zijn wij gaan lunchen bij een lokaal vegetarisch restaurant, dit was oh zo lekker, all you can eat en super cheap, (voor 1,56 euro per koppel). Helaas moet je ervoor naar de stad haha.
Dankzij de wifi in ons appartement kunnen wij onze reis verder uitstippelen, aangezien we deze moeten aanpassen, omdat we maar een visum van 3 maanden hebben gekregen ipv 6 maanden.
We zitten op een mooi plekje tussen palmbomen en prachtige vogels en 2 minuutjes lopen van het strand, dus jullie begrijpen wel dat we het hier prima naar onze zin hebben.

Tot gauw weer vanuit een ander plekje.

One Love
Isah&Lorena.

• 05 April 2014 - 12:46

Ollie:

Hey Sanka en Loreen !!

Relax man dat het jullie zo goed af gaat ;) als ik het lees denk ik zelf weer terug aan de bijzondere India experience. Idioot dat je zelfs daar al wifi aan het strand hebt. Geniet ervan en ik blijf jullie zeker volgen. Ben benieuwd naar jullie verdere vervolg dus ik geniet mee vanuit NL. Take care & one love Ollie :D

• 05 April 2014 - 14:04

Mooh & Serena:

Aloha.... :)
    Leuk tot jullie weer een nieuw bericht hebben geplaatst!
    We hadden ons nog gesproken en gezien via skype, maar willen toch even
    Laten weten tot we dit ook weer gelezen hebben, hihihi!
    We wensen jullie natuurlijk heeeeeel veeel plezier met de rest van jullie reis,
    (En alvast eeeeeen te gekke verjaardag Isah woensdag :))
    We spreken ons natuurlijk gauw weer... enjoy&havefun!
    Onelove♥ Mooh & Serena .. jah rasta! ... xxx

• 05 April 2014 - 14:18

Aimee & Rafael Faarts & De La Cruz:

Geniet ervan! Klinkt echt geweldig..!
    heel veel liefs!
    Rafael & Aimee

• 05 April 2014 - 17:43

Ruthje:

hee hallo India
    Altijd leuk weer een nieuwe blog.
    Geweldig jullie zijn in India, het land wat jaren geleden, mijn hart gestolen heeft
    Men zegt, ,,,You love or you hate it,,,,,,,,,die gevoelens heb ik alle 2gehad,,,,maar wat een gaaf land,,,,
    De reuk,de kleurige sari's,,,de drukte,,,de spiritualiteit,,,,de devotie,,,,,het verkeer ,,,,en zo kan je nog lang doorgaan, ,,,voor mij heeft dit land alles,wat me aanspreekt en raakt
    Heb natuurlijk al fotos gezien van jullie, ,,,,,kamertje,,,,,,, nou daar houden jullie het wel uit,,,,,gewoon ff je eigen huisje, ,heerlijk en na sri lanka ff!,,,,,,,,,RUST,,,,,,,,,behalve dan dat de hele dag indiase muziek over speakers te horen zijn,,(wat trouwens niet storend is,,de muziek is echt ok),,,
    Wat jammer dat jullie maar een visum van 3maanden hebben,,maar och jullie kunnen na een paar andere landen, weer 3maanden gaan,,,tijd genoeg toch
    En je weet het nooit,misschien krijgen jullie het wel nog verlengt,,geef niet op
    Hier is alles goed, de lente is in het land en dat maakt het leven vrolijk en blij en de natuur ook
    Vele lieve groetjes van pap en mij, en geniet geniet geniet

One love:-):-):-):-)mam

• 05 April 2014 - 19:32

Chantal Linckens:

hoi lorena en isah
    goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. En ach 3 maanden India is toch ook al weer een hele ruk, wie weet wordt het nog wat langer.... you will nver know! Al een planning na India? Het is toch ongelofelijk dat je ook daar al wifi hebt, maar dan kun je wel de achterblijvers lekker op hoogte houden.
    Geniet van de relaxte sfeer aldaar en laat het jullie goed gaan!

Chantal

• 06 April 2014 - 09:35

Isah&Lorena:

Hey hallooo,

Wat te gek dat jullie ons volgen en super leuk om jullie reacties te lezen!!
    We zijn druk bezig om te kijken wat we na deze 3 maanden doen, we houden jullie op de hoogte..;)..

Voor nu genieten we van al het mooie hier!!

One Love
    Isah&Lorena.

• 07 April 2014 - 20:50

Danielle:

Hey wat goed te lezen dat jullie gesetteld zijn in India. Laat de nieuwe avonturen maar op jullie afkomen! Ik wens jullie een mooie tijd met onvergetelijke herinneringen! En succes met het verder uitstippelen van jullie droomreis! Liefs uit Houthem........enjoy!

• 08 April 2014 - 20:48

Ruth:

Lang zal je leven in gloria hieperdepiep hoera
    Op dit moment ben je in India net jarig,,hopelijk word het een topavond en een leuke dag morgen
    PROFICIAT:-):-):-):-):-):-)PROFICIAT:-):-):-):-):-):-):-):-)PROFICIAT:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)PROFICIAT
    HOERA!!!!!!!!!!!!HOERA!!!!!!!!!!!!!HOERA!!!!!!!!!!!!!!HOERA!!!!!!!!!!!
    Vele lieve knuffels en groetjes van pap en mam
    ONE LOVE:-):-):-):-):-):-)ONE LOVE:-):-):-):-):-)ONE LOVE:-):-):-):-):-):-):-):-)ONE LOVE:-):-):-):-):-):-):-)ONE LOVE

• 08 April 2014 - 20:51

Roel From Churchrade:

hoi Isah en Lorena,
    een goede tijd verdient een groet uit Limburg. en Isah, van harte gefeliciteerd met je verjaardag aldaar in India. heb een fijne dag samen met Lorena en anderen die jullie zullen ontmoeten. Oma stuurt je een knuffel waar je niet zomaar van terug hebt. want je weet dat er geen afstand geldt voor energie en dan ook nog in liefde gestuurd. ik doe daar nog een schepje bovenop en Lorena, jij kunt daar van mee genieten als je wilt, er is genoeg knoevel meegestuurd!!!
    moge zo'n start van een nieuw levensjaar je/jullie alle goeds brengen. kijk uit bij oversteken, pas voor gekke lu, let op mooie dingen, voel de hemel op aarde, ruik de zegen door de luchten heen, proef de smaak van tevredenheid, beluister de rust in jezelf, beloop het pad der liefde, neem waar met goede moed en zeker en vooral STAY JOYFULL.
    een warme groet,
    roel from churchrade en OmaJetje

• 09 April 2014 - 07:17

Mooh & Serena:

Heeeeeeeyyy!!!
    We hadden natuurlijk gister avond al meteen om 12 uur een appje gestuurd, maar nu ook even op de blog van jullie natuurlijk!

ISAH HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!! HAVE A WONDERFULL DAYY!!!!!!!!

ONE LOVE, Mooh & Serena xxxxxx