Next destinations after Incredible India.... - Reisverslag uit Kovalam, India van isahlorena - WaarBenJij.nu Next destinations after Incredible India.... - Reisverslag uit Kovalam, India van isahlorena - WaarBenJij.nu

Next destinations after Incredible India....

Door: Isah&Lorena

Blijf op de hoogte en volg isahlorena

15 April 2014 | India, Kovalam

Hallo Allemaal,

Buiten dat we 2 feestbeesten zijn, zijn we ook 2 'huismussen'.
We zitten dan ook nog steeds heerlijk te chillen in ons leuke appartementje, maaaaaaaaaaar hebben zeker niet zitten te niksen.
We hebben de laatste dagen volop de kaart van India bestudeerd, gepuzzeld en gerekend (zo'n ontzettend groot land) hoe we onze weg dwars door het land omhoog, naar de grens van Nepal kunnen bereiken.
Ons visum in India loopt tot 23 juni 2014 en zullen dan overland de grensovergang bij Nepal oversteken.
Wij zullen bij de grensovergang van Nepal een Visa on arrival krijgen voor 30 dagen.
We hebben ook net onze tickets geboekt om vanuit Kathmandu via Delhi naar HET Amazing Thailand te vliegen....BKK..
We blijven nog een paar dagen hier, daarna zullen we naar Varkala gaan.

Groetjes aan iedereen en tot gauw.

One Love
Isah&Lorena.

• 15 April 2014 - 21:15

Nandy:

Heey one lovers,

Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben!!!!
    De foto' 's die je me stuurt, zijn ook altijd weer geweldig leuk om naar te kijken. Krijgen we een goede indruk hoe het leven /omgeving daar is.

Hebben jullie in Nepal ook al een onderkomen kunnen regelen of regelen jullie dat ter plekke? Hopelijk bevalt Nepal en Thailand net zo goed als Sri Lanka en India, maar dat gaat zeker lukken!

Geniet met volle teugen van jullie avontuur!!!

Dikke poen,

Nandy

• 15 April 2014 - 21:39

Ruthje:

Hee hallo, ik dacht ik kijk weer eens op de blog,en warempel,is er nieuws
    ik was natuurlijk een beetje op de hoogte, maar het is toch leuk om het te lezen.ben echt benieuwd naar nepal,,,dat ken ik alleen uit documontaires,,spannend hoor
    maar voordat jullie daar zijn,,moeten jullie nog een paar duizend kilometers door India,,,,en ook dat is niet niks
    Je weet nooit wat of wie je tegen komt,maargoed dat laten we aan de kosmos over
    Wat die huismussen betreft,dat snap ik wel,is toch ook een heerlijke plek waar jullie nu zitten.
    En och jullie hebben alle tijd enruimte om dingen in te vullen hoe jullie dat willen

Jaja geen foute beslissing om te gaan reizen,,wat een schat aan ervaringen
    Namaste namaste namaste
    One love mam

• 03 Mei 2014 - 22:04

Roel From Churchrade:

namaste Lorena en Isah,
    een ruime buiging achterover en een diepe buiging voorover opent het hart dat jullie in jezelf openen om zo het leven te beleven. ondanks dat je alles regelt blijft het een avontuur. wat mooi voor jullie. ook voor ons want wij kunnen het mee beleven. Oma wenst jullie goede ervaringen en veel plezier, en eh let goed op!!! ik sluit me daarbij aan en goede reis naar Tochpal eh Welpal eh Japal och ja NEPAL.

Stay Joyfull,

Roel from Churchrade

• 07 Mei 2014 - 22:08

Elly En Guus Conen:

Lieve lorena en beste Isah,

Ook van ons, eindelijk na lange tijd, een reactie.
    Allereerst GEWELDIG, voor ons lijkt dit allemaal alsof we in een film zitten. We hebben zojuist pas al jullie berichten gelezen en foto's gezien. Dit lijkt ons een ervaring, die met niets anders te vergelijken valt. We zijn ervan overtuigd dat dit jullie tweetjes heel veel zal brengen aan wijsheid voor jullie verdere leven.
    We willen jullie ook nog feliciteren met jullie verjaardag, die jullie, zoals ik heb gelezen, gevierd hebben, zoals niemand anders dat ooit heeft gedaan.
    Voor nu zeggen wij dan ook: do what you love and love what you do !!!!
    Maar dat doen jullie al !!!!
    Juist omdat we een beetje ouder zijn, zeggen we wel : ook een beetje voorzichtig zijn en goed op elkaar letten, maar bovenal , geniet er met volle teugen van en we zullen jullie blijven volgen.
    Heel veel liefs van ons, Elly en Guus